2014. január 28., kedd

Dübörög a kampány: Simicska-Orbán maffiakormány (MSZP óriásplakát)

"Ők már jobban élnak. És Ön?"

Simicska-Orbán maffiakormány és az MSZP
akkor cink:

A viccmester egyre kevésbé szimpatizál a kormánnyal, fideszes gyózelem esetén azt reméli, hogy diszkrétebben fog lopni a Fidesz.
Egészen jó interjút adott az Origónak az Egyetlen Vicces Magyar Showman. A vállaltan fideszes humorista ebben a kormányhoz fűződő viszonyáról is beszélt, szinte öncsonktó őszinteséggel:
A jelenlegi kormánnyal én ugyan egyre kevésbé szimpatizálok, de az ellenajánlattal még kevésbé. Az én szlogenem régen is úgy hangzott, hogy Orbán-párti vagyok, Horn Gyulához képest, ugyanakkor a mostani kormányzat bizonyos intézkedéseivel szemben vannak ellenérezéseim. Most viszont olyan gyűlölettel teli és méltatlan időszak elé nézünk, hogy én legfeljebb finom jelzéseket adok, de feltűrt ingujjal, mondjuk így, nem kívánok részt venni semmilyen kampányban. De az új „ajánlatot", amely ugyanakkor egyben a régi ajánlat, minden szempontból elképzelhetetlennek tartom, és számos fórumon elmondtam, hogy bűnözőknek tartom a vezetőit. A trafikügytől, a kultúrában látott, elefánt a porcelánboltban-jellegű lépésektől persze én sem voltam rettenetesen boldog, remélem azonban, ha megint bizalmat kapnak a mostaniak, akkor megkezdődik egyfajta kisimulás, hátradőlés, valamifajta rendezése a soroknak, egy kicsit diszkrétebb pénzlapátolás a klientúrának, miközben elindul a vállalhatatlan káderektől való megszabadulás.
Igazi opitimizmusra vall azt gondolni, hogy akik négy évig őrült tempóban loptak, azok az újabb négy év lehetőségétől csodamódra le fognak higgadni, és a még akadálytalanabb pénztalicskázás helyett csak finoman fognak lapátolni. (cink.hu)

Nincsenek megjegyzések: